fredag 21 oktober 2011

Det är synd om mig!

Började känna mig risig redan igår morse, men gick till jobbet ändå... För ville inte vara ännu en person som inte var där. Lite ont i halsen kan man ju leva med. Dagen kändes ok, men efter att vi varit i skogen började jag känna mig sämre igen. Fick be sambon komma och hämta mig för jag orkade inte åka kommunalt hem med alla byten. Under kvällen blev jag ännu sämre och började få ont i kroppen. Men ingen feber. Gick och lade mig tidigt.

Vaknade vid 12, helt svettig. Det kändes som kroppen kokade. Ånej, inte feber. Fan, fan, fan. Nu kan jag inte gå till jobbet.

Så nu ligger jag nerbäddad. Jag hatar att ha feber. Orkar inte resa mig och gå ut i köket ens. Och jag som såg fram emot helgen. Nu lär jag väl ligga sjuk. Kul... inte.

Någon som kan pigga upp mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...