lördag 8 oktober 2011

Första inlägget.

Hej på dig och välkommen till min sprillans nya blogg.
Har länge  haft en Livejournal men nu kände jag att jag ville starta en "riktig" blogg,  det har liksom aldrig blivit av förut. Men NU är jag äntligen här och eftersom jag älskar att läsa så föll det sig ganska naturligt att det fick bli en bokblogg.

Jag kommer alltså att skriva en hel del om mina favoritböcker och även här recensera de böcker jag läser. Jag kommer dock inte att skriva värsta långa recensionerna utan kommer istället skriva lite kortare kommentarer om vad jag tycker om böckerna samt sätta ett betyg mellan 1-5.

Jag hoppas att du som besökare kan få ett och annat boktips här. 


 
Jag som äger den här bloggen heter Nelly och bor i Stockholmsområdet. Jag är 29 år gammal och älskar alltså att läsa. Jag gillar även att titta på tv-serier och dricka te. Massor av te.

Välkommen till min bokblogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...