torsdag 17 november 2011

Hunger Games trailer





Nu är den här, jag vet att jag är lite sen att posta den, men hade lust så... bättre sent än aldrig.
Jag har dock fortfarande svårt att tänka mig att filmen kommer kunna leva upp till boken/böckerna.

Och nu kommer säkert alla att hata mig men ärligt talat vet jag inte om jag vill se den här filmen, eller jag menar jag VILL se den, men risken är att jag kommer fega ur för att jag inte kommer VÅGA se den. Missförstå mig rätt, jag älskade framför allt första boken i trilogin, men jag vet faktiskt inte om jag vill se den på film för jag tyckte den var så fruktansvärd. Helt sjukt ju egentligen, hela tanken att något sådant skulle kunna hända. Jag vet inte om jag vill se det på film faktiskt. Jag kanske är töntig, men jag tyckte boken var så tragisk så jag vill nog inte se det utspela sig på film. Det kändes lite som att det räckte för mig att läsa boken. Dock så är jag ju såklart ändå nyfiken på filmen. Äsch, jag är kluven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...