fredag 18 november 2011

I min brevåda (2)

Dags att visa vad jag har fått hem för böcker under veckan. Ingen stor skörd, men dock två nya böcker i alla fall. Nämligen dessa! Har redan börjat läsa i Hemsökt-boken lite smått och jag kunde nästan säga från första sidan att det här verkligen är en Nelly-bok. Känns lättläst och mysig. Toppen!

Älska dig till döds är ett rec-ex från B. Wahlströms, tackar!


Hoppas på att även snart ha tid att läsa någon Sarah Dessen bok. Har en annan som också ligger och väntar. Egentligen skulle jag inte köpa den här, men efter att ha haft en skitdålig dag så kunde jag inte låta bli när jag sprang på den på stan. Ska bli jättespännade att läsa. Har hört så mycket gott om Sarah Dessen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...