fredag 11 november 2011

I min brevlåda (1)

Tänkte ta efter Shitzo-Cookies idé med att visa här på bloggen vilka böcker jag fått hem i brevlådan under veckan. (Böckerna kan komma från Adlibris, rec-ex, bytt till mig, fått eller vad som helst)

Kanske inte kommer att posta bilder varje vecka, då jag vissa veckor kanske inte har fått hem några böcker men lovar att göra det när jag har något att visa upp.

Har ju egentligen köpstopp just nu eftersom jag har en alldeles för stor hög med böcker här hemma redan, men idag fick jag ett jättefint paket hemskickat från förlaget "Gilla böcker." Jag frågade om de kunde skicka hem "Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag" som rec-ex och jag fick ett jättetrevligt mail tillbaka. Och boken kom sedan supersnabbt hem i brevlådan.



TACK SÅ MYCKET Gilla Böcker !






4 kommentarer:

  1. Fin blogg :) har du läst "Himlen börjar här" som Gilla böcker gett ut? Om inte gör det ! Den är verkligen bra!
    Men tycker personligen att " Jag är tyvärr död .." är väldigt dålig , inte ens läsvärd :(

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Nej har inte läst Himlen börjat här, skulle väldigt gärna vilja det!

    Okej.. ska snart börja läsa så vi får väl se då...

    SvaraRadera
  3. Jag har läst Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan var bra. Har läst den två gånger och gillar den starkt.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...