söndag 4 december 2011

Jultävling.

Tänkte köra igång en liten jultävling och då kan ni välja bland de här böckerna.
Reglerna är enkla. För att få vara med i utlottningen ska du:

1.) Lägga till min blogg på Bloglovin.
2.) Skriva en kommentar att du vill vara med i utlottningen.
3.) Skriva vilken bok du vill ha om du vinner.
4. Lämna din mailadress så jag kan kontakta dig.







Jag kommer dra TVÅ vinnare, så vill du delta i utlottningen kommentera före den 17 december! Då kommer jag att dra vinnarna.

OBS! Tävlingen är nu avslutad!


17 kommentarer:

  1. Hej, skulle gärna vilja vara med! Följde dig på bloglovin' också. Om jag vann skulle jag gärna vilja ha Gone: övergivna av Michael Grant :)
    Min mejladress är: bookfrenzy@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med! Om jag vinner så skulle jag vilja ha Hunted ;)

    (Jag följer dig på bloglovin)
    mejl: bokclara@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Oooops! Det är inte hotmail.com, utan hotmail.SE istället! Klantiiiiigt :$

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med i tävlingen och tävla om "Oväntat besök på Star Street".
    sofie.tiger@hotmail.com
    Ha det fint! :)

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med och tävla! Lade till dig på bloglovin' och om jag vinner vill jag ha "Med beröm godkänd" :) Min mail: Nannsann@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med och tävlar! Jag lägger till dig på bloglovin direkt. Om jag skulle vinna vill jag ha "Lyckan, Kärleken och Meningen med Livet" :) Min mail är anna@skyitl.se

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med och tävlar. Om jag vann skulle jag vilja ha Gone: Övergivna. Följer redan dig på bloglovin.:)

    Mail: loveliciouz@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är med!
    Jag skulle vilja vinna Bree Tanners andra liv av Stephenie Meyer.

    (Följer dig via bloglovin)

    Mail: minbokblogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. jag är med! och om jag vinner så skulle jag vilja ha lyckan,kärleken och meningen med livet :)
    min email är adh_dogs@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är med! Följer dig på bloglovin' och skulle vilja vinna "Gone: Övergivna"! :)
    bokrygg@hotmail.se

    SvaraRadera
  11. Jag är med!
    Lagt till dig på bloglovin och om jag vann skulle jag vilja ha boken "Med beröm godkänd" :3
    min mail är: klara@michaelson.se

    SvaraRadera
  12. Jag vill vara med!:)
    Om jag vinner skulle jag vilja ha boken: Gone - Övergivna av Michael Grant
    min mail: bokzoem.blogspot.com
    (Jag följer dig på bloglovin')

    SvaraRadera
  13. Ojsan!:S
    min mail är: bokzoem@hotmail.com
    Fail x)

    SvaraRadera
  14. Vill självklart vara med ;) Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha "Med beröm godkänd" :)
    Mail: bokbloggen@live.com

    SvaraRadera
  15. Är med!
    Vill ha "Med beröm godkänd" :)
    Mejl: eitf.99@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Ah! Missade jag den här tävlingen :/

    SvaraRadera
  17. Ja, tyvärr. Men om det är någon av böckerna du är intresserad av så kan du ju vara med i mitt bokbyte och byta till dig någon av dem iallafall!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...