söndag 27 november 2011

Starta bokcirkel.

Senaste tiden har jag grubblat mer och mer över om jag inte skulle vilja vara med i en bokcirkel.
Så nu undrar jag om det är någon som är intresserad av det?

Jag bor ju i Stockholmsområdet och skulle vilja ha kontakt med fler bloggare i Stockholm som älskar att läsa samma typ av böcker som jag. D.v.s YA-böcker eller chic litt. Läser även annat som t.ex. Niceville.

Sprid gärna detta önskemål till andra bloggar! Hoppas någon nappar på förslaget. Jag kan också tänka mig att köra någon slags bokcirkel över nätet. Att man är ett gäng som läser samma bok och sedan diskuterar den över en chatt eller liknande.

4 kommentarer:

  1. Är bara att annonsera om det på olika ställen där många boknördar hänger. Jag fick alla min medlemmar av att skriva på http://www.facebook.com/Hittaenbokcirkel och på http://www.boktipset.se/ s forum!

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack för tips! Ska undersöka allt lite närmare!

    SvaraRadera
  3. Åå, vore jättekul! Synd bara att jag inte bor i Stockholm!

    SvaraRadera
  4. That's too bad.

    Om jag inte får ihop folk till en bokcirkel IRL så tänkte jag att man kanske kan göra en över chatt istället och isåfall är du välkommen att vara med.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...