söndag 4 december 2011

30 days of books. Day 03.

Tyckte det var dags för ännu en dag i 30 days of books-utmaningen. Var ett tag sedan nu. 

Day 03 - Your favorite series.

Tyckte inte att det var en helt lätt fråga då jag läser så många serier just nu och de allihopa är så olika så blev det lite svårt att svara på. Jag menar jag älskar ju Twilight, Hungerspelstrilogin, Shopaholic-serien, Princess-diaries böckerna o.s.v. Men hur jag än vände och vred på frågan så var det alltid en serie som jag inte kunde ignorera. Så mitt svar måste helt enkelt bli:

HARRY POTTER.



Det finns INGEN serie som slår Harry Potter. Så enkelt är det. Den har ALLT. Spänning, komik, kärlek, underbara karaktärer - allt.

2 kommentarer:

  1. Tycker Hungerspelen trilogin är den bästa! Enligt mig är det INGEN serie som slår Hungerspelen trilogin! =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...