onsdag 14 december 2011

30 days of books. Day 04.

Var ett tag sedan jag svarade på någon fråga i 30 days of books-utmaningen, så nu tycker jag att det är dags igen.

Day 04 – Favourite book of your favourite series.
Eftersom jag svarade Harry Potter på frågan  om vilken bokserie som är min favorit så måste jag ju välja en Harry Potter-bok och då får det bli:







Anledningen att jag valde just den sista boken är för att det är då allt får sin upplösning. Och på grund av den enorma tomhetskänslan som infann sig då den här boken var slut. Det måste ju ändå vara ett tecken på en bra serie/bok. Älskar att plöja böcker och det gjorde jag verkligen med den här! Läste praktiskt taget dag och natt tills den var slut. Jag kunde bara inte sluta läsa. ÄLSKAR när det blir så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...