fredag 30 december 2011

Månadsrapport: december 2011

Läst i december 2011;

The Princess Diaries, Take two - Meg Cabot
Ensamma hjärtan och hemlösa hundar - Lucy Dillon
Mycket mer än så - Sarah Dessen
En gyllene bur - Carmen Bin Ladin
Hemsökt, Dödlig hämnd - Meg Cabot
The Princess Diaries, Third time lucky - Meg Cabot
Hex Hall - Rachel Hawkins
En liten hattaffär på hörnet - Marita Conlon-McKenna
En prinsessas dagbok, Till er tjänst - Meg Cabot
Dash and Lily's book of dares - Rachel Cohn & David Levithan
Himlen börjar här - Jandy Nelson
En prinsessas dagbok,  Prinsessa i rosa - Meg Cabot


Bästa boken var: Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon. Tror det är den mysigaste bok jag någonsin har läst faktiskt. Hex Hall av Rachel Hawkins var också riktigt bra! Även Himlen börjar här av Jandy Nelson. 

Sämsta boken var: Hemsökt 3, Dödlig hämnd. Den var inte dålig, men jag har tröttnat på serien så fann den inte så intressant.

Antal böcker lästa på engelska: 4
Antal böcker lästa på svenska:
8

Sammanfattning av månaden: Har fått mycket läst. Känns fortfarande som jag har bra läsflyt. Har blivit bättre på att lägga ner böcker som jag inte tycker är intressanta direkt istället för att pina mig igenom dem.

Planerar att läsa i januari: Fortsättningen på Shopaholic- och Princess diaries-serierna. The forest of hands and teeth av Carrie Ryan. Skulle även gärna fortsätta att läsa någon mer bok i Sookie Stackhouse-serien, som var jättelänge sedan jag läste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...