torsdag 29 december 2011

In min brevlåda (Julspecial)

Hade tur på julafton, fick många julklappar och 4 st av dem var böcker. Jättekul!!! Så här är min lilla lista på de böcker som låg under granen.

(Uppifrån och ner. Ursäkta den dåliga bilden!)
1. Shadow Kiss - Richelle Mead
2. Frostbite - Richelle Mead
3. Vampire Academy - Richelle Mead
4. Cirkeln - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
De tre första böckerna i serien "Vampire Academy" fick jag av min sambo. (Tack G.) Och "Cirkeln" fick jag av min sambos bröder med respektive. (Tack allihopa!)
Ska bli jättespännande att se vad jag tycker om Cirkeln. Men har skyhöga förväntningar så risken finns ju att jag kommer bli rejält besviken. VILL INTE! Hoppas den är bra nu.
"Vampire Academy" ska bli jättekul att läsa också. Hoppas att jag kommer att gilla dem mer än "House of Night", som jag bara tyckte var bra fram tills tredje boken. Usch, sedan spårade det rejält. Dålig serie, men jag har hört av många att Vampire Academy håller lite högre klass. Hoppas de har bättre karaktärer än House of night, för det var där det blev platt fall för mig. Tyckte dock att de här nya röda omslagen är tråkiga, så jag ska försöka få tag på andra omslag för resten av serien, om det går att få tag på fortfarande.

4 kommentarer:

  1. Åh,VA är såååååå mycket bättre än HoN! Mest beror det på att det inte finns någon irriterande Zoey! Du kommer nog älska VA! Cirkeln är också jättebra,och den borde fått Augustpriset(inte Pojkarna som är såå dålig).
    Håller med om att de röda omslagen är tråkiga! Jag har de fem första omslagen som snygga,men sen fick jag Last Sacrifice i fulare omslag i julklapp. Nåja,alla i serien(+ Bloodlines) har de snygga så jag får väl nöja mig!

    SvaraRadera
  2. Vad kul!! Ja, jag gillar inte heller Zoey som karaktär. Usch! Irriterande är bara förnamnet.

    Ja, ska försöka få tag på de andra omslagen till del 4 och framåt.

    Jag hoppas verkligen att Cirkeln är bra nu... Vågar kanppt börja läsa. Hjälp. Tänk om den är dålig?

    SvaraRadera
  3. Var hittade du de röda omslagen till Shadow Kiss ohc Spirit Bound? De finns inte som bilder på Adlibris och eftersom jag gärna vill ha de röda omslagen så vill jag inte bara chansa...

    SvaraRadera
  4. Hmm, lustigt... när jag ville ha de andra omslagen så fanns inte dem!! Gud vad irriterande och nu finns inte de röda plötsligt...
    Om du vill och kan så kan du få byta till dig det röda omslaget till Spirit bound för det har jag. Jag vill ju hellre ha det andra.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...