lördag 7 januari 2012

30 days of books. Day 11.

Day 11 – A book you hated.

Har inte läst så många böcker som jag har hatat. Men jag måste säga att Med Berömd Godkänd av Cecily von Ziegesar var riktigt dålig. Faktiskt så dålig så att jag inte ens läste ut den. T.om. så dålig att jag inte ens läste två kapitel, så egentligen gav jag väl inte riktigt den någon ärlig chans. Det är möjligt att den inte alls var dålig, bara inte min typ av bok.

Samma sak med Nick och Norahs oändliga låtlista. Började läsa den med och insåg att näää, vad är det här för skit. Jag vet många som älskar den. Men inte jag. Tycker bara det handlade om att festa, dricka och ta droger - det lilla jag läste. Nej, jag fick nog efter ca 40 sidor. Jag kanske har lite annorlunda boksmak helt enkelt. Jag vet inte.





För att se de andra frågorna i 30 days of books-utmaningen,
klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...