söndag 22 januari 2012

30 days of books. Day 13.

Dags för ännu en fråga i 30 days of books-utmaningen:

Day 13 – Your favourite writer.


Jättesvår fråga, har sååå många författare som jag älskar. Bland annat Audrey Niffenegger, J.K Rowling, Lucy Dillon, Sarah Dessen och Stephenie Meyer o.s.v. Men till slut så blev jag ju tvungen att välja en och då måste det bli... Meg Cabot. Jag har läst nästan hela Princess Diaries-serien och Hemsökt-serien. Jag ska även försöka att läsa Babbeldrottningen så småningom. Men favoriten är helt klart Princess Diaries! Den är verkligen jätterolig och mysig. Den serien gör mig alltid på gott humör.

Någon annan serie av Meg Cabot som ni rekommenderar?

 
(Bild från We heart it.)

6 kommentarer:

  1. Babbeldrottningen gillar jag :D Airhead är jättebra,och Washington D.C är också bra. Så blir du populär också. Och Katy Ellispn ljuger inte. Jag läser Absndon av henne nu,den är bra men det går trögt,fast du kanske gillar den. Haha,jag har supermånga böcker av henne,25 st! :)

    SvaraRadera
  2. Kul!! Oj, det var många serier. Jag kommer nog att vilja läsa Abandon också iaf!

    SvaraRadera
  3. Rekomenderar verkligen Babbeldrottningen och Babbeldrottningen i New York! :D

    SvaraRadera
  4. Kul! Dem ska jag försöka läsa!

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag har läst en av Meg Cabot som heter Insatiable, den tyckte jag mycket om :) Den har inte blivit översatt till svenska än tror jag...

    SvaraRadera
  6. Okej, kanske värd att kolla upp då.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...