onsdag 4 januari 2012

Januaritävling!

Tänkte kicka igång året med ännu en tävling här på bloggen. Jag kommer att försöka köra lite tävlingar här emellanåt då jag har en del bra böcker som jag av olika anledningar har tröttnat på eller som helt enkelt inte var min smak, men som jag hoppas att andra får mycket glädje av. 

Reglerna är enkla. För att få vara med i utlottningen ska du:

1.) Bo i Sverige (jag skickar inga vinster utomlands p.g.a. fraktkostnad)
2.) Lägga till min blogg på Bloglovin.
3.) Skriva en kommentar om att du vill vara med i utlottningen.
4.) Skriva vilken bok du vill ha om du vinner.
5.) Lämna din mailadress så jag kan kontakta dig.

(Sprida ryktet om min tävling vidare. Detta är dock inget måste.)


Jag kommer att dra TVÅ vinnare, så vill du delta i utlottningen kommentera före den 21 januari!  Då kommer jag att dra vinnarna.


Tävlingen är nu avslutad!

21 kommentarer:

  1. Hej! Mysig tävling :)
    Jag skulle vilja vara med i tävlingen, och i sådana fall skulle jag vilja ha "Älska dig till döds" om jag vinner.
    Men, jag undrar om ett av kraven för att få vara med i tävlingen. Jag följer inte bloggar genom blogovin utan genom google reader, är det okej?
    Kul att du gillar mig bok-bytar-idé :)
    Mejladress man kan nå mig på: yrsha@haveyoureadthisone.com

    SvaraRadera
  2. Är gärna med :3
    Skulle vilja ha boken "Älska dig till döds" då det är den första i hemsökt serie, right?
    Kan göra ett inlägg på min blogg om jag kommer ihåg det senare^^
    mejl: klara@michaelson.se

    SvaraRadera
  3. UPDATE: Gjorde ett litet inlägg^^

    SvaraRadera
  4. Kul med tävling! Jag följer dig på bloglovin och vill självklart vara med! Om jag vinner vill jag gärna ha "Oväntat besök på Star Street".

    Mejl: bokclara@hotmail.com

    :D

    SvaraRadera
  5. OOOOOOOh vaaaaa kuuuuul!
    Jag följer dig på bloglovin och jag skulle vilja ha''oväntat besök på star street''

    mail: sarinahansson26@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Vad roligt med en tävling!
    Följer dig redan på Bloglovin och jag skulle vilja ha "Oväntat besök på Star Street" om jag vann :)

    Mejl; eitf.99@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Kul med en tävling :)
    Följer dig redan via bloglovin,och boken jag skulle vilja ha ifall att jag vann(troligt) är Älska dig till döds av Meg Cabot.
    Jag har tipsat om tävlingen på min bloggs facebooksida(http://www.facebook.com/pages/Andreas-bokblogg/184256148324627) och min mejladress är andilove[at]hotmail.se

    SvaraRadera
  8. hej!!
    jag skulle gärna vilja vinna bree tanners andra liv( har alla twilight böcker utom den!)
    Tipsade om tävlingen på min blogg också

    SvaraRadera
  9. Hej, jag skulle gärna vinna Älska dig till döds av Med Cabot :)

    Mail: maja.landquist[at]edu.falkenberg.se

    SvaraRadera
  10. Vad kul med en tävling!
    Jag skulle gärna vilja vinna Älska dig till döds av Meg Cabot! =)
    Jag har dig på bloglovin.

    Mejl: minbokblogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag vill gärna vara med och tävla!
    Om jag vinner vill jag ha Bree Tanners andra liv.
    Mail: clara.the.curious.case@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Hejsan, trevligt med tävling! :D
    Jag skulle gärna vilja vinna "Nick och Noras oändliga låtlista".

    Mejladress: bokrygg@hotmail.se

    SvaraRadera
  13. Men Å! Samma gamla 'skickar inte utomlands...' Varför måste alla bokbloggare typ alltid köra med det :(

    SvaraRadera
  14. Är med!^^ Skulle vilja vinna "Oväntat besök.." och har lagt till på bl!

    elphaba@live.se

    SvaraRadera
  15. Är gärna med och om jag vinner :)vill jag helst ha
    "Älska dig till döds"

    honungsbubblan@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Har lagt till dig på bloglovin!
    Skulle väldigtväldigt gärna vinna "Oväntat besök på Star Street" :)

    almafridolfsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hur kan jag ha missat detta?!! Jag följer nu dig på Bloglovin! Och om jag vinner vill jag verkligen ha Nick och Noras oändliga låtlista :D

    info[at]hundora.se

    SvaraRadera
  18. Vilken rolig tävling, såklart jag är med och provar lyckan!
    Har lagt till dig på bloglovin som nummer 25.


    "Oväntat besök på Star Street - Marian Keys" Önskar jag mig om jag har tur, Marian Keys är en underbar författare och hade varit så roligt att läsa denna bok!

    Kram / Cassandra
    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  19. Jag vill vara med och tävla och jag följer dig även på bloglovin! Om jag vann skulle jag vilja ha "Lyckan, kärleken och meningen med livet"! :)

    Länk: http://wonderfulbooks.blogg.se/2012/january/tavlingar.html#comment

    Mail: sanna_barcacamp-07@hotmail.com

    Kram/Sanna

    SvaraRadera
  20. jag följer dig på bloglovin som nummer 26!
    Om jag har turen att vinna så hade jag valt boken "på Liv och död hemsökt"
    Ha det! / Paul


    anxiety_@hotmail.se

    SvaraRadera
  21. Jag har lagt till mig som följare, blev nr 28.
    Lyckan, kärleken och meningen med livet skulle jag gärna vilja vinna.

    Jag har länkat till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...