fredag 27 januari 2012

Bokbloggsjerka 27-30 jan.

Dags för jerkan igen. Klicka här om du inte vet vad en jerka är.

Denna helgs fråga är:

Om du hittar en bok du gillar går du då bananas för att få tag på samtliga böcker som denna författare har skrivit?

Ja det gör jag väl. Finns ju iallafall några exempel på det i min bokhylla. T.ex. Audrey Niffenegger och senast nu Lucy Dillon, då jag kommer att vilja ha alla hennes böcker efter att ha läst "Ensamma hjärtan och hemlösa hundar" som var alldeles, alldeles underbar!

7 kommentarer:

  1. Ensamma hjärtan och hemlösa hundar har jag nog tänkt att skaffa mig så småningom. Jag har nog bara hört bra om den.

    SvaraRadera
  2. Det är ju ett bra sätt att hitta böcker man troligen vill läsa också.

    SvaraRadera
  3. Monika: Den är jättemysig!
    Sara: Exakt!

    SvaraRadera
  4. Ensamma hjärtan och hemlösa hundar var otroligt mysig och hennes andra bok låter intressant så den vill jag också läsa :)

    SvaraRadera
  5. Den är beställd, så jag hoppas att jag får läsa den snart.

    SvaraRadera
  6. Köper du böckerna då eller lånar? :-)

    SvaraRadera
  7. Senaste tiden har jag mest köpt! eftersom jag vill ha dem i bokhyllan och inte behöva lämna tillbaka en bok jag tycker om.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...