tisdag 31 januari 2012

Bokcirkelträff

Var på min första bokcirkelträff idag, där jag träffade bl.a. Anna från Sagan om sagorna
Blev ett jättetrevligt möte. Vi diskuterade boken "Cirkeln" av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren, som vi kom fram till att vi alla gillade mer eller mindre. Jag hade önskat att den hade avslutats lite mer spännande. Kanske med en cliffhanger på slutet så att man ska vilja läsa nästa bok. Jag gillar när man nästan inte kan vänta... så känns det dock inte med Cirkeln för mig. Visst ser jag fram emot del 2, men jag har inga problem med att vänta.

Vi kom även in på Harry Potter, Hungerspelen och Twilight och Zlatan-biografin (HAHA!!!) Till nästa träff beslutade vi oss för att läsa Glashuset av Rachel Caine. Det ser jag fram emot mycket! Då jag själv fick hem den som rec-ex så sent som igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...