torsdag 5 januari 2012

I min brevlåda (7)

Fick lite pengar i julklapp av min sambos föräldrar och morföräldrar så jag bestämde mig för att köpa böcker för halva summan och spara resten. Så det blev det några beställningar från Adlibris. Alla böcker har dock inte kommit än. Men här är några av dem iallafall.


En prinsessas dagbok, Partprinsessan - Meg Cabot
En shopaholic får en syster - Sophie Kinsella (fick jag av min pojkvän i nyårspresent, gulligt va?)
Anna and the french kiss - Stephanie Perkins
Beauty Queens - Libba Bray

Ser verkligen fram emot att läsa allihop. Vill börja läsa dem direkt, men får nog vänta ett tag eftersom jag har massor med andra böcker att beta av först. Måste försöka ta mig igenom City of bones av Cassandra Clare. Jag börjar dock komma in i den mer och mer nu äntligen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...