söndag 15 januari 2012

Ny bok för bokbyte!


Jag blev jättebesviken över att jag inte gillade den här boken... trist. Den var liksom inte dålig, jag bara gillade den inte riktigt. Inte min typ av bok helt enkelt och jag fick liksom ingen bra känsla för karaktärerna. Sedan läste jag att de andra delarna i serien inte kommer handla om Mary, utan om hennes dotter o.s.v och det blev jag lite besviken på, jag föredrar då den här typen av böcker följer samma huvydperson, så nej. Jag har helt enkelt massa andra serier jag hellre följer! Så nu byter jag bort den här ifall det är någon som är intresserad! Själv ska jag testa att läsa någon annan zombie-bok senare. Som jag förhoppningsvis kommer gilla bättre än den här. Men jag vill helst byta bort den mot någon bok som är i lika fint skick som den här!

För att komma till bokbytet, klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...