lördag 7 januari 2012

Titta på min nya bokhylla!


Då hyllorna börjar bli fulla i mina större bokhyllor, där jag och sambon också har dvd:er och diverse Playstation-spel etc, så beslutade jag mig för att köpa en till liten bokhylla att ha i sovrummet också. Så idag när vi hade vägarna förbi IKEA så köpte jag äntligen en liten Billy-bokhylla i Ekfanér. Matchar sängen också. Köpte även ett bokstöd. Kan vara bra att ha och jag har inget sedan tidigare.
(Timon fick stå överst som prydnad. Köpte den på Kolmården i somras, då jag blev kär i de små surikaterna. Hade gärna haft en riktig som husdjur.)

Ska bli kul att fylla hyllan sedan, går nog dock inte riktigt än. Men snart så.

2 kommentarer:

  1. Svar: Du borde verkligen köpa den. Den är verkligen värd pengarna!

    SvaraRadera
  2. Mmm och jag gillar Johnny Depp! :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...