lördag 21 januari 2012

Vinnarna!!


Min tävling för januari är nu avslutad! Jag valde även denna gång att ha en traditionell utlottning med lappar i en kopp.

Och vinnarna är.... *trumvirvel*

Ellen och Hundöra

Stort grattis till er!!! Kolla era mailboxar!

P.S. Jag är faktiskt lite glad över att jag inte drog någon som ville ha någon Hemsökt-bok då jag i hemlighet har ångrat lite att jag lottat ut dem. Har nu efter tävlingen då ingen vunnit någon bok ur serien bestämt mig för att behålla dem och läsa klart serien.

Jag kommer dock, som ni förstår  att dra nya vinnare om vinnarna inte hör av sig.

6 kommentarer:

  1. Blev jätte förvånad över mejlet i morse, hade helt glömt av tävlingen. Men det ska bli väldigt kul att läsa boken sedan :)

    SvaraRadera
  2. Haha, okej... för övrigt så får jag se om boken går ner i brevlådan, det kan vara så att jag måste skicka den med Schenker istället. Hoppas det är ok isåfall.

    SvaraRadera
  3. Jippie! Du kommer älska sista boken i Hemsökt. Så underbar! :D

    SvaraRadera
  4. Hmm, vart osäker om jag lyckades tacka dig även här på bloggen. Super tack i alla fall. Vart så sugen på boken efter att ha läst Dash och Lilys utmaningsbok.

    SvaraRadera
  5. Kul. Boken är på väg till dig nu. Grattis!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...