onsdag 8 februari 2012

Bookshelf tour. Del 1.

Tänkte haka på många andra bokbloggar och göra en Bookshelf tour. Gjorde en tidigare men då tog jag bara bilder på mina hyllor. Är ju roligare med en hel film, så gör en ny Tour nu. Kanske blev lite mycket svammel ibland, jag vet inte. Men här är den iallafall. Jag hoppas att ni kommer att tycka om den.

Tycker ju själv att det är skitkul att titta på hur andras bokhyllor är organiserade, så jag hoppas att ni kommer att tycka om min video.

Uppdatering:
+ Lite skakigt. Inte helt lätt att filma och inte skaka alltså.

+ "Emma, Jane Austen och Svindlande höjder" Jag menade ju naturligtvis "Emma, Stolthet och fördom och Svindlande höjder". Lite förvirrad där.

(Del 2 kommer snart.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...