onsdag 1 februari 2012

Februaritävling

Dags för tävling nr 2 för i år. Jag kommer att försöka köra en tävling/utlottning här på bloggen ca en gång i månaden då jag har en del bra böcker som jag av olika anledningar har tröttnat på eller som helt enkelt inte var i min smak. Men som jag hoppas att andra kan få mycket glädje av. 

Reglerna är enkla. För att få vara med i utlottningen ska du:

1.) Bo i Sverige (jag skickar inga vinster utomlands p.g.a. fraktkostnad)
2.) Lägga till min blogg på Bloglovin + skriva ett inlägg om min tävling på din egen blogg.
3.) Skriva en kommentar om att du vill vara med i utlottningen.
4.) Skriva vilka böcker du vill ha om du vinner. Ja, du läste rätt! De två vinnarna får välja TVÅ böcker var! Tänkte jag skulle vara lite extra generös nu när det snart är Alla hjärtans dag och allt! <3
5.) Lämna din mailadress så jag kan kontakta dig.

Så ta chansen nu att vinna två bra böcker!



Jag kommer att dra TVÅ vinnare. Var med och tävla före den 18 feb! Då kommer jag att dra vinnarna!


Tävlingen är nu avslutad.

18 kommentarer:

  1. Jag är med och vill vinna Charlaine Harris Dead and Gone och Carrie Ryans The Forest of Hands and Teet!
    Följer dig redan via bloglovin' och länken till mitt inlägg: http://andypandycool.blogg.se/2012/february/tavlar.html#comment

    SvaraRadera
  2. Jag följer dig redan på bloglovin och du kan hitta ett inlägg om tävlingen på vår blogg :)

    Om jag vann skulle jag vilja ha "Frost" och "Lyckan, kärleken och meningen med livet"! ;)

    eitf.99[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag följer dig redan på bloglovin, och jag ska snart skriva ett inlägg på min blogg^^ Om jag vinner skulle jag vilja ha "Lyckan, kärleken och meningen med livet" och "The forest of hands and teeth".

    SvaraRadera
  4. Jag följer dig redan på bloglovin och inlägg om tävlingen kommer strax upp på min blogg :)

    Om jag vinner skulle jag vilja ha "The forest of hands and teeth" och "Dead and Gone"

    min mejladress är: f_li_san@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Whut? Inget utomlands? Men går det bra om jag ger dig t ex min mormors adress?

    SvaraRadera
  6. Har tyvärr inte bloglovin, gör det nåt?
    Men gör ett inlägg på bloggen!
    Jag skulle vilja ha Frost och Bree Tanners andra liv :)
    Mail: suddizen97@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hejsan, jag vill vara med och tävla! :)
    Om jag skulle vara en av vinnarna skulle jag vilja ha "Lyckan, kärleken och meningen med livet" av Elizabeth Gilbert och även "The Forest of Hands and Teeth" av Carrie Ryan!


    Jag följer dig på bloglovin och här har jag länkat: http://wonderfulbooks.blogg.se/2012/february/tavlingar.html#comment

    Mail: sanna_barcacamp-07@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag följer dig redan på bloglovin och har gjort ett inlägg på bloggen som din tävling:)
    Om jag vinner skulle jag vilja ha Frost och The Forest of Hands and Teeth :)
    Mail: bokzoem@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag följer dig på Blogloving (har gillat inlägget) men har tyvärr ingen blogg.
    Istället tipsade jag om det på Facebook (hoppas det går bra, har också tipsat mina vänner utanför facebook).
    Böckerna jag vill vinna:
    Feber av Maggie & The Forest of Hands and Teeth av Carrie.
    Mail: elvirajohansson98@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. såklart jag är med!
    Följer dig på bloglovin sedan tidigare.
    Här är mitt blogginlägg
    http://cassitipsar.blogg.se/2012/february/tavla-om-2-bocker-18feb.html

    OM jag har turen att vinna så väljer jag
    Bridget Jones dagbok
    och
    Lyckan, kärleken och meningen med livet

    mail: canicos@hotmail.se
    Håller tummarna :-)
    Kram Cassandra

    SvaraRadera
  11. Sorry! Jag ångrar mig, om jag vann hade jag valt Bridget jones dagbok och Bree Tanners andra liv.. :-)

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Jag vill jättegärna vara med i utlottningen.

    Jag har lagt till din blogg på Bloglovin' och skrivit om tävlingen på min blogg (http://jenny.jennytranslation.com/2012/02/05/tavling-pa-nellons-bokblogg/).

    Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha "Frost" av Maggie Stiefvater och "The Forest of Hands and Teeth" av Carrie Ryan.

    E-post: jenny[at]jennytranslation.com

    SvaraRadera
  13. Jag är med och vill vinna Frost och dead and gone. Jag följer dig på bloglovin och här länkar jag hit: http://bokad.wordpress.com/2012/02/05/im-bi-winning-i-win-here-i-win-there/
    nu håller jag bar tummarna att jag för en gångs skull vinner något.

    SvaraRadera
  14. Eftersom Ellen redan har skrivit ett inlägg om tävligen på vår blogg så behöver väll inte jag göra det?

    Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha "Lyckan, kärleken och meningen med livet"
    Och "Frost"

    jljjenni_98@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då behöver du inte skriva ngt inlägg.

      Radera
  15. Hej Halloj cooling! Jag vill hemskt gärna vara med och tävla och gillar dig på bloglovin gör jag ju självklart!
    Jag har skrivit ett inlägg här; http://autumnequinox.blogg.se/2012/february/att-trilla.html och om jag har turen att vinna vill jag gärna ha Frost av Maggie Stiefvater och Forest of hands and teeth av Carrie Ryan. Puss!

    Min email är; amanda_hedman@live.se

    SvaraRadera
  16. Jag vill vara med! :D

    Jag har lagt till dig på Bloglovin' och bloggat här: http://www.spetsig.se/?p=5255

    Om jag vinner vill jag ha "High Fidelity" och "Lyckan, kärleken & meningen med livet".

    Min e-post: spetsig@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag är med! Har skrivit ett inlägg på min blogg nu och lagt till dig på bloglovin. Om jag vinner (hoppas!) vill jag ha Bridget Jones Dagbok och High Fidelity. :)

    Min mejladress är: mslaysa@hotmail.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...