tisdag 14 februari 2012

Glad Alla Hjärtans dag!

Glad Alla Hjärtans Dag på er allihopa!
Hoppas ni alla får en jättemysig dag. Själv har jag precis kommit hem från jobbet och väntar på att sambon ska komma hem. Sedan ska vi bara mysa och umgås hela kvällen och kanske äta något lite extra gott. Fick jättefina rosor i morse också. <3

Vad ska ni hitta på? Kommer ihåg att när jag var singel så tyckte jag att det här var årets sämsta dag, men sedan började jag hänga med mina andra singelkompisar på den här dagen och så hittade vi på saker tillsammans istället. Kanske ha en tjejkväll och bara frossa i romantiska komedier? Eller varför inte passa på att läsa massor med romantiska och mysiga böcker om kärlek?! Åh, det vill jag göra!!

Här är några tips:


2 kommentarer:

  1. Varsågod, och tack! Hoppas att dagen varit bra. :') Själv har jag gått på promenad medan snön fallit i timmar, vilket har varit riktigt skönt. Snart ska jag kura ihop mig med en bok!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...