lördag 4 februari 2012

I min brevlåda (10)

Dags för ännu ett I min brevlåda-inlägg. Där jag visar vilka böcker jag har köpt eller fått den här veckan. Blir ingen video den här veckan. Har legat hemma med fruktansvärd huvudvärk så har ingen ork att spela in någon video. Så det får bli en annan gång.


Jösses vad många böcker jag fått och köpt den här veckan.

* Harry Potter och de vises sten - J.K. Rowling
* Harry Potter och hemligheternas kammare - J.K. Rowling
* Harry Potter och fången från Azkaban - J.K. Rowling
* Stolthet och fördom - Jane Austen
* Hundar, hus och hjärtats längtan - Lucy Dillon
* Uglies - Scott Westerfield
* City of glass - Cassandra Clare
* Glashuset - Rachel Caine
* Döda flickors dans - Rachel Caine

Känns dock skönt att jag inte ska läsa ALLA de här böckerna (eftersom jag redan har så många att läsa.) Harry Potter-böckerna som jag köpte begagnade på Tradera köpte jag för att jag inte äger hela serien än. Måste fortfarande försöka få tag på fjärde delen, så om någon vill sälja eller byta så hojta till. Ska dock inte läsa om dem nu, får bli senare... Även Stolthet och fördom har jag ju redan läst, den köpte jag bara för att jag ville kunna ha den i bokhyllan.

Däremot ser jag fram emot att läsa alla de andra. Speciellt Hundar, hus och hjärtats längtan eftersom jag AVGUDADE Ensamma hjärtan och hemlösa hundar. Uglies är jag också nyfiken på, har dock hört mycket olika åsikter om den så vi får väl se. City of Glass... aaaaah - VILL LÄSA!! Glashuset och Döda flickors dans är rec-ex från Styxx fantasy. Tack så mycket! Älskar den svarta kanten, så fina och glansiga böcker! Fina omslag, det gillar jag.

Har ni fått hem några roliga böcker den här veckan? Berätta!

4 kommentarer:

  1. Harry Potter <3 Många, många böcker - härligt!

    SvaraRadera
  2. Verkligen, det tycker jag med!

    SvaraRadera
  3. Kolla på www.bokborsen.se. Där finns flera exemplar av fjärde HP.

    SvaraRadera
  4. Åh, tack. Det ska jag kolla!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...