torsdag 23 februari 2012

I min brevlåda (12): Försenat inlägg

Tyckte det var dags att posta ett nytt  I min brevlåde-inlägg. (där jag visar vilka böcker jag har fått under veckan.) Är lite försenat eftersom jag inte har fått så många böcker på senaste tiden. Fick bara en bok förra veckan till exempel. Ville dock visa upp den, men ville vänta tills jag hade lite fler böcker att visa upp.

Blir dock fortfarande ingen film eftersom jag fortfarande är sjuk. Ska till Vårdcentralen idag och hoppas på jag kan få något som kan göra mig frisk nu. Vill inte ha halsfluss eller ögoninflammation mer nu. Lyckas alltid få allt på en gång.
Boken som jag ville visa. Lola and the boy next door, som jag fick av min pojkvän på Alla Hjärtans Dag. Fick dessutom en jättesöt chokladkaka. Tack G! <3

De tre första böckerna i Sookie Stackhouse-serien på svenska. Har ju gjort mig av med nästan alla mina engelska, men saknade dessa tre på svenska. Hade bara del 4-5 förut. Så nu är min samling komplett. Kul.


Resten av böckerna.

Den jag ville ha - Sheila O'Flanagan (Ska bli kul att läsa.)
Främlingen i huset - Sarah Waters (Hört mycket gott om! Och otroligt snyggt omslag.)
De utvalda, Tankeläsaren - Kristin Cashore (Hört mycket gott om också.)
Lola and the boy next door - Stephanie Perkins (Awww, Stephanie Perkins!! <3)
The Princess Diaries, To the nines - Meg Cabot (Äntligen, näst sista delen. Har redan börjat läsa.)
Harry Potter och dödsrelikerna - J.K Rowling
(Köpt från Tradera. Men fick fel bok. Jag ville ju ha Harry Potter och den flammande bägaren, så den måste jag skicka tillbaka.)

Hmm, men var är mina Hemsökt-böcker som jag beställt från Adlibris bokrea?




2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...