måndag 20 februari 2012

Jag är tyvärr död och kan inte komma till jobbet idag.

Tänkte göra som många andra och tipsa om bra videobloggare på Youtube nu när jag ligger hemma och är sjuk igen. Det här är mina favoriter. Finns ju såklart fler, men de är de här som jag oftast brukar kolla på.

Hatar verkligen att vara sjuk. Måste bli frisk snart nu. Det som är extra tråkigt är att jag har noll lust att läsa heller. Försöker verkligen men det går sååå långsamt att det är deprimerande. Men det kanske blir så när man är sjuk? Om någon har några bra tips på hur man får rätsida på sina lässvackor så dela gärna med er av dem!



ReadingRhinoPress
 En kul tjej och jag blir glad av att titta på hennes videor.

EllisGlitterGossip
Mysiga videor!


TheReadables
Min absoluta favoritvideobloggare! Så snygga och välgjorda videor.



The TheArtsygal12
Har fått många bra boktips härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...