onsdag 22 februari 2012

Måste bara få beklaga mig...

... är fortfarande inte frisk. Ligger hemma med halsfluss. Kan inte svälja och har en vidrig hosta som aldrig ger med sig. Nu kan vi inte åka till Småland i helgen som det var tänkt heller. Kan ju inte smitta ner alla. Nä, vad tråkigt det känns. Hade varit skönt att komma bort ett tag - men nu är allt jag får göra att ligga i soffan och koma. Eller sova. Skitkul. Inte.

Och nu till det värsta av allt. Bokrean börjar idag... kan jag åka dit? Nej. Jag kommer bli tvungen att skicka dit min sambo med en lista. Han får åka när han känner sig lite bättre. Så det är verkligen för bedrövligt här hemma. Ingen ork till att göra någonting. Hade velat spela in en video med lite nya böcker jag har fått. Men inte ens det kan jag göra, för jag har ju tappat rösten.

Man blir ju deprimerad...

2 kommentarer:

  1. AW, stackare. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Känner mig bara så eländig.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...