onsdag 15 februari 2012

The Princess Diaries, After Eight


Titel: After Eight
Författare: Meg Cabot
Serie: The Princess Diaries
Förlag: Macmillian Children´s Books
Utgivningsår: 2007
Språk: Engelska
Antal sidor: 240

(Utläst 11 feb 2012)

Beskrivning från Adlibris:
The new school year's only just begun and already there have been some big surprises. Not least, Tina's revelation that Lilly's probably Done It with J.P.! And what about Mia's new haircut, which has turned out kind of ...extreme? But then Michael drops a bombshell. He has been accepted on a year-long computer science course ...in Japan! Can Mia's perfect prince really love her if he can go away for a year? And what would it take to make him stay?

Kommentarer:
Del 8, bara två delar kvar nu. Känns lite tråkigt. Har verkligen tyckt om den här serien, det har varit en frisk fläkt mellan alla fantasy och vampyrteman.

Gillade inte att Michael var tvungen att åka till Japan. Varför?

Har väl egentligen inte så jättemycket att säga om den här boken. Den var som serien är mest. Varken bättre eller sämre. Det enda jag har att säga egentligen är att jag avskydde slutet (ni som har läst den vet nog vad jag menar?1) Jag hoppas verkligen att det kommer att lösa sig i nästa bok. Eller åtminstone i sista, jag älskar lyckliga slut.

Betyg: 4/5



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...