måndag 20 februari 2012

Uppdaterad bokbytessida.

Nu kan man även byta till sig The Secret Garden av Frances Hodgson Burnett, Raising Demons av Rachel Hawkins och This Lullaby av Sarah Dessen.

(En av de böcker jag byter bort.)

Titta in på min bokbytessida för att komma till resten av böckerna.
Kommer troligen även att spela in en video med de böcker som jag byter bort sedan, så jag kan visa vilket skick böckerna är m.m.

Har även 2 st chick-lit som jag skulle kunna tänka mig att byta bort ifall exempelvis Hundöra som jag ev. ska byta med är intresserad.

5 kommentarer:

  1. This Lullaby skulle jag gärna byta, men åker hem till Lund om två timmar :P

    Annars skulle vi kanske kunna skicka en bok till varann, blir ju ca 40 kr med frakt.

    Är det nån av mina böcker du vill ha?
    http://schitzo-cookie.blogspot.com/2011/09/bokbyte-i-lund-har-ett-gang-bocker-jag.html

    SvaraRadera
  2. Jag kan kolla på din lista. Blir för tight att träffas att byta. Jag är dessutom sjuk, så vill helst inte gå ut. Så vi får nog skicka isåfall.

    SvaraRadera
  3. Nu har jag påbörjat en lista. Jag är öppen för det mesta. Har nog ingen specifik genre som jag är ute efter.

    http://www.hundora.se/bokkupan/bokbyte/

    Jag kommer att komma ner till Stockholm först den 17 maj och stannar över helgen.

    Miriam: Är du uppe i Stockholm då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm lite för länge tills dess, så vet inte, men spontanåker dit ibland men just i maj brukar de sällan bli, brukar vara mycket i skolan då... tyvärr

      Radera
  4. Undrar lite samma sak. Kommer det fler? Hittade nämligen inget i listan som jag vill byta.

    Har en charmerande man av Marian Keyes och Chasing Harry Winston av Lauren Weisberger om någon av dem är av intresse.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...