lördag 18 februari 2012

Vinnarna!


 Har nu på morgonen dragit vinnarna i min Februari-tävling. Jag använde mig av lappar i en skål som jag blandade runt och sedan drog två lotter från. Det var 15 st som deltog denna gång. Kul!

Och vinnarna denna gång blev *trumvirvel*...

Cassandra och Jenny

Grattis. Kolla er mailboxar! (OBS! Om ni inte hör av er, hoppas jag att ni förstår att jag måste dra nya vinnare.)

Det var allt för denna gång, eftersom jag har lottat ut en hel del böcker nu mellan jan-feb så kommer det nog att dröja ett tag nu innan jag kommer att ha någon ny tävling. Men för er som inte vann, misströsta inte - man kan fortfarande byta till sig de böcker som fortfarande finns kvar. Jag uppdaterar byteslistan allt eftersom

5 kommentarer:

  1. Hej, Nelly!

    Jag har sett att du har varit sjuk och så, men jag undrar om du har skickat böckerna ännu.

    Jag skulle egentligen ha mejlat och frågat, men min dator dummade sig och fick åka till verkstaden idag efter ett skumt strömavbrott.

    SvaraRadera
  2. Det tog lite längre tid än vad det var tänkt att skicka böckerna eftersom jag varit sjuk i nästan två veckor.

    Men de skickades i torsdags, så de är på väg.

    SvaraRadera
  3. Okej, det låter ju jättebra. Det var ingen brådska. Det var mest för att veta om posten hade slarvat bort dem eller inte.

    Hoppas att du mår bättre!

    SvaraRadera
  4. Det tar väl lite tid med Schenker och så också. Men de borde ju komma snart då iallafall kan man tycka. Men de gick nog inte iväg förrän i fredags eftersom de blev inlämnade ganska sent i torsdags.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...