tisdag 21 februari 2012

Vuxenböcker

Någon som har några bra tips på vuxenböcker? Skulle vara trevligt med lite omväxling i läsningen. Läser ju så mycket YA just nu och skulle vilja ha lite variation. Det jag är mest sugen på är feel-good eller kanske en biografi. Annars blir det mest chick-lit när det blir vuxenböcker. Skulle vilja ha något annat nu. Något annorlunda. Det är inte det att jag inte gillar The Mortal Instruments och The Princess Diaries m.fl, men ja... jag vill ha något annat nu. Det tror jag även kan bota lässvackan som jag bitvis har känt av nu i februari.

Lämna massor med tips!! 

3 kommentarer:

  1. Tyvärr... Läser nästan inga vuxenböcker alls:(

    SvaraRadera
  2. Nora Roberts! Alla hennes böcker är underbara, personligen gillar jag verkligen "Förföljd av det förflutna" riktigt bra bok! :)

    SvaraRadera
  3. Åh. Nora Roberts har jag inte läst. Intressant.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...