onsdag 14 mars 2012

Är riktigt irriterad!

Nej, jag är inte glad! Jag skulle ha köpt Harry Potter och den flammande bägaren av en säljare på Tradera, men fick fel bok. Får nu ingen kontakt med säljaren då jag först försökt få tag på den andra köparen. (Säljaren blandade ihop våra böcker.) Nu har jag krävt pengarna tillbaka och får ingen kontakt med säljaren längre. Skitirriterande. Gick istället och köpte rätt bok dyrt på Akademibokhandeln bara för att jag ju ville ha den i bokhyllan. Nu har jag slängt ut hur mycket pengar som helst på att få rätt bok. Så j-la surt!! Och nu sitter jag dessutom på dubbletter av den här boken.
<--------

Så tänkte höra om det är någon som saknar den i sin samling och skulle vilja köpa den billigt eller byta den mot någon annan bok? Den är i okej skick. Inte jättesliten. Texten på ryggen har försvunnit lite, men annars är den fin.



8 kommentarer:

  1. Åh gud vad trist :S Är alltid så nervös inför att köpa saker på Tradera och liknande just eftersom det känns så jobbigt ifall ngt skulle gå fel. Behöver en kundservice att rikta mig till :P haha

    SvaraRadera
  2. Jag veeeet. Oftast brukar det gå bra. Det här är nog bara andra gången eller nåt på flera år som det inte har funkat. Men riktigt irriterande!!!!

    SvaraRadera
  3. Hur mycket vill du sälja den för? :) Och går det bra att skicka den ?
    MVH Caroline

    SvaraRadera
  4. Jag kan sälja den billigt. Typ 25:- + porto, så ja jag skickar den naturligtvis.

    SvaraRadera
  5. Hej igen,
    tänkte bara höra vad som händer med potterboken. Om du inte säljer den längre vill jag gärna veta det.

    Mail: CaarolineJ@gmail.com
    MVH Caroline

    SvaraRadera
  6. Jag fick inget svar från dig då jag skrev ungefär hur mycket jag ville ha för den, hade heller ingen blogg eller mail att kontakta dig på så nu har jag lagt ut den på Tradera.

    Har skickat ett mail till dig.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...