söndag 18 mars 2012

Bookshelf tour. Del 3.

Har ju inte visat upp mina olästa böcker men nu när jag har fått lite ordning på dem, så tyckte jag att det kunde vara lite kul att göra en Bookshelf tour med alla mina olästa böcker. Ber om ursäkt för att det kan vara lite skakigt ibland. Det var lite trångt framför den lilla bokhyllan så att det var inte så lätt att vara stadig på hand.



Tänkte också passa på att visa upp min stora bokhylla, nu när jag har gjort om i den lite grann.


Mina fantasy-böcker med hela Harry Potter-serien äntligen komplett.


Chick-lits och feelgoods.


Klassiker och lite blandat.


Meg Cabot!


Ej fyllda hyllor.

Älskar att göra om i hyllorna!

10 kommentarer:

  1. Men vafan Nellon, Allison PAUSAD? WTF?! :-O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt för att retas med dig.
      ;-)

      Radera
  2. ps. jag ser ju din snabbredigering, konstigt att inte du gör det. Ska jag passa på att fixa nåt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låta zombiesar gå över hela bloggen kanske?
      Nej, men seriöst. Det är skitskumt att jag inte kan se min egen snabbredigering.

      Radera
    2. Somliga saker rättar till sig om man växlar tillbaka till gamla utseendet, bockar i om igen så att säga, och sedan byter tillbaka till nya designen. Fråga mig INTE varför det är så.

      Radera
    3. Men det här verkar ju inte bara vara min blogg. Många andra har samma problem och ingen förstår vad det beror på.

      Radera
  3. Nu fick jag supermycket inspiration, tack för det! Bör nog ge mig i kast med Lucy Dillon och Meg Cabot känner jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du fick lite inspiration!

      Radera
  4. Härligt! Alltid kul att se vad folk "döljer" i sina bokhyllor. :-) Och The Night Circus är den bok jag verkligen vill läsa nu. VILL LÄSA, haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, hoppas att den är bra också. Ser fram emot att läsa den!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...