onsdag 7 mars 2012

Hemsökt, Den fjärde dimensionen.

Titel: Den fjärde dimensionen
Författare: Meg Cabot
Serie: Hemsökt
Utgivningsår: 2008
Förlag: B. Wahlströms
Språk: Svenska
Antal sidor: 239

(Utläst 1 mars 2012)

Kan förekomma lite spoilers!!!

Beskrivning från Adlibris:
Medlaren Suze är i sjunde himlen. Hon är äntligen ihop med Jesse, det sexigaste spöket som någonsin funnits. Men medlaren Paul Slater är svartsjuk och är fast besluten att få Suze för sig själv. När Paul hotar att resa tillbaka i tiden och förhindra mordet på Jesse, blir Suze livrädd. Vad ska hon göra? Om Paul gör allvar av sitt hot får Jesse chansen att leva sitt liv men i en annan tid. Kommer Jesse att vilja leva utan henne eller är han villig att dö för deras kärlek?


Kommentarer:
Känns så sorgligt att den här serien är slut. Gillade den väldigt mycket och jag älskar verkligen Meg Cabot. 


Lite spontana tankar, tyckte det var jättesorgligt och väldigt vackert när Suze ville resa tillbaka i tiden  och rädda sin pappa. Den delen fick mig att gråta floder. Så vackert!


Älskade slutet! Trodde inte det skulle bli något lyckligt slut där ett tag. Var riktigt frustrerad och nervös. Hur ska det gå? Grät även de sista sidorna... 
Kommer verkligen att sakna den här serien nu. Är jätteglad att jag inte slutade läsa den, var ju på väg att sluta läsa mitt i eftersom jag tröttnade lite grann på serien. Men nu är jag jätteglad att jag fortsatte läsa och inte gav upp för jag älskade verkligen den här boken. Jag älskar att känna så mycket som jag kände när jag läste den. Glädje, sorg, frustration. Härligt!


                               Betyg: 5/5

2 kommentarer:

  1. Jag älskar verkligen den där boken. Den sista. Jag minns att första gången (av väldigt många)jag läste den så hade jag lånat den av biblioteket, så jag satt och skrev ner flera sidor ur boken på papper så att jag skulle kunna läsa det igen. Och fortfarande när jag inte orkar läsa boken jag håller på mig så sätter jag mig ner och läser den där. Så underbar!

    SvaraRadera
  2. Mmm, den var jättebra! Jag är glad att jag läste klart serien.
    Så mysig.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...