fredag 2 mars 2012

Hemsökt, Medlaren

Titel: Medlaren
Författare: Meg Cabot
Serie: Hemsökt
Förlag: Damm Förlag
Utgivningsår: 2007
Språk: Svenska
Antal sidor: 206

(Utläst 28 feb 2012)

Beskrivning från Adlibris:
Suze är upp över öronen förälskad. Hon är kär i det ursnygga spöket Jesse, men medlaren Paul Slater är fast besluten att få Suze att glömma honom. Han vet precis hur han ska få Jesse att vandra över till den andra sidan för gott. Men om Suze går ut med honom lovar han att inte skada Jesse. Suze är rädd att förlora Jesse för evigt och går med det. Men det är inte det enda skälet till att hon säger ja. För vilken framtid har hon egentligen med en kille som är död?

Kommentarer:
Åh, vad jag stör mig på att de två sista delarna bara finns i storpocket. Varför? Det förstör ju för mitt samlande. Okej, nog om det.

Ännu en bra del i serien. Blev så lycklig när jag läste slutet på förra boken. Var dock irriterad på Paul i större delen av den här. Förstår inte alls vad Suze tänkte när han lät Paul kyssa henne. Kändes bara helt fel. Nej, Paul är ingen favoritkaraktär.

Men jag måste säga att jag verkligen gillade slutet även av den här boken...

Blev en väldigt kort recension det här, men har inte så mycket övrigt att säga. Det är en bra serie helt enkelt.

Betyg: 4/5

1 kommentar:

  1. Tanya Kobilinski27 februari 2013 20:25

    Du vill inte sälja denna boken va? Har vart slutsåld sååå länge nu, får panik.
    epost: tanyaa@live.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...