onsdag 21 mars 2012

I min bokhylla: C

Dags för bokstaven C.


Hittade hela The Mortal Instruments-serien, City of Bones, City of Ashes, City of Glass och City of fallen angels, Cirkeln och Close range, Brokeback Mountain & other stories. Alltså sex st böcker. Den bok jag gillade mest är helt klart City of Ashes, som jag tyckte var otroligt spännande. De två sista delarna har jag ännu inte läst, men hoppas på att kunna göra det väldigt snart. Tyckte också om Cirkeln väldigt mycket - dock så blev jag inte helt blown-away, men det är ändå en väldigt bra bok.

Uppdatering:
Kom på att jag glömt bort Carrie, den börjar ju också på C. Så totalt hittade jag alltså 7 st böcker i bokyllan som börjar på bokstaven C.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...