söndag 25 mars 2012

I min bokhylla: D

Dags för nästa bokstav.
Denna gång är det bokstaven D. Upptäckte att jag hade väldigt många böcker som börjar på D. Det hade jag faktiskt ingen aning om. Hela 15 st - wow!


Här är alla mina lästa böcker på bokstaven D. Djävulen bär Prada, Dash and Lily's book of dares, Demonglass, Döda flickors dans och två böcker i Sookie Stackhouse-serien. Död i andras ögon och Död tills mörkret faller. Svårt att välja en favorit bland dessa böcker. Gillar faktiskt allihop väldigt mycket.

Samma här, älskar den här serien!

Upptäckte att jag hade massor med olästa böcker på D också. Dessa har jag alltså inte läst.
De målade grottornas land, De utvalda, Den jag ville ha, Det bästa av allt, Divergent och Den perfekta mannen. Här ser jag främst fram emot att läsa Divergent och De utvalda. Har ganska höga förväntningar på dem!



5 kommentarer:

  1. Ja, D är en populär bokstav även i min hylla!

    SvaraRadera
  2. Kul! Det trodde jag inte.

    SvaraRadera
  3. ja herregud, läs de utvalda BUMS!

    SvaraRadera
  4. btw, såg att du planerar att läsa svindlande höjder, jag råder dig att läsa den på engelska! själv började jag på svenska men blev alldeles förvirrad av det gammeldagsa språket, engelska är helt klart enklare att förstå om man läser lite äldre böcker! (enligt mig)

    SvaraRadera
  5. Haha... Ska göra det!

    Okej.. har den ju på svenska, så får väl se då.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...