måndag 19 mars 2012

I min bokhylla: A

Har sett detta på ganska många andra bokbloggar, så jag tänkte jag skulle ta och hänga på trenden och visa upp alla böcker i min bokhylla som börjar på en viss bokstav.

Eftersom det här är det första inlägget så tänkte jag börja med den första bokstaven i alfabetet, alltså bokstaven A.



Across the universe, Allison Hewitt is trapped, Alla var där och Anna and the french kiss.



 After Eight, den åttonde delen i The Princess Diaries.

Hittade inte så jättemånga böcker. Bara 5 st. De två första har jag inte läst ännu. Alla var där var en okej chick-litt, men ingen bok jag kommer att komma ihåg. Jag läste den före jag startade den här bloggen och jag har uppriktigt sagt totalt glömt bort vad den handlar om. Tyckte Djävulen bär Prada av samma författare var mycket bättre. Anna and the french kiss däremot är en av mina nya favoriter. SÅ himla bra!! After Eight var också okej, men inte den allra bästa delen i The Princess Diaries direkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...