fredag 2 mars 2012

I min brevlåda (13) "Book Haul"

Har velat göra detta länge nu, men eftersom jag har varit sjuk hur länge som helst så har det aldrig blivit av. Nu i eftermiddag då jag faktiskt har mått helt okej så tyckte jag att det var dags att spela in en ny Book Haul. Var ju sjukt länge sen sist.

Det här är alltså högen med nya böcker som jag har köpt den senaste tiden. 

Och jag vet. Jag skrev tidigare att jag tyckte omslaget till Raising Demons var mycket snyggare än Demonglass, ack så fel jag hade. Det insåg jag nu när jag fick Demonglass i handen. Jag tyckte ju först att det skulle vara snyggt om böckerna var lite olika. Men gillar inte när de inte är lika stora och det var ju inte Hex Hall och Raising Demons. Nu matchar ju Hex Hall och Demonglass varandra i bokhyllan. Snyggt!


4 kommentarer:

  1. Va tyckte du om tiny wife? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Recension kommer.Läste ut den igår.

      Radera
  2. Jag gillade också En liten hattaffär på hörnet av Marita Conlon-Mckenna. Och av någon anledning vill jag rekommendera Julie och Romeo av Jeanne Ray även om det inte är riktigt samma tema. Nu när jag surfar runt på internetbokhandlarna verkar det som boken är slut hos förlaget - trist. Skulle du ha möjlighet att få tag på den begagnad skulle jag i alla fall rekommendera den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad tråkigt att den är slut. Tack för tipset iallafall.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...