fredag 30 mars 2012

I min brevlåda (16): "Book Haul"

Har inte blivit mycket bloggande den här veckan. Har haft fullt upp på jobbet med utvecklingssamtal o.s.v. Haft så mycket så att jag t.o.m. glömde bort bokcirkelträffen i tisdags. Aj, aj. Har fått lägga det på is nu ett tag, då jag helt enkelt inte hinner med. Får se om jag kommer att kunna delta senare igen. Har ju heller inte gjort något "I min brevlåda"-inlägg på ett tag. Har inte fått hem så jättemånga böcker under de senaste veckorna, men 5 st. blev det iallafall. Har ju köpstopp, men jag lovar och svär att dessa böcker är helt enligt köpreglerna.



Men snart får jag köpa lite böcker igen. Yay, längtar!

2 kommentarer:

  1. Har precis gjort en egen book haul skulle vara kul om du tittade på den och gav lite tips osv! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...