lördag 3 mars 2012

Lässtatus.

Älskar helger när man bara kan sitta och mysa med en stor kopp te och en bra bok. Det är äkta mys!

Har inte riktigt kommit in i Vampire Academy än dock, är på väg - men har inte riktigt fastnat ännu. Hoppas att det blir bättre. Har ju bara läst drygt 3 kap.

I övrigt har jag bestämt mig för att det är dags för ett nytt köpstopp nu. Har hur många böcker som helst som ligger olästa. Så nu är det dags att göra någonting åt saken. Nu blir det inga fler böcker (förutom några rec-ex möjligen) på ett tag. Vill pusha mig själv att läsa ut de böcker jag har. Vet inte vad jag ska sätta för mål, men jag måste minst läsa ut 5 av de böcker jag har innan det blir tal om att köpa någon ny.

2 kommentarer:

  1. Köpstopp låter som en god idé, även om det i praktiken inte hade fungerat för mig. Men kanske försöker mig på det senare på året! :)

    Svar: Åh, jag hoppas verkligen att du kommer tycka om Extremt högt & otroligt nära! Och angående Before I Fall så var jag liksom för neutral för att det skulle bli wow, om du förstår vad jag menar? Men mer om den i en bokrecension!

    Revolutionary Road har jag ingen riktig koll på vad gäller handling, men ska kika närmare på den. Har lånat hem Yates Cold Spring Harbor också. Återstår att se när den blir utläst.. (Högen med låneböcker har börjat tunnas ut, men är ganska hög fortfarande.)

    Hurra, så du har inte hunnit läsa The Melancholy Death of Oyster Boy än? Kul isåfall, för den kan vara något för dig! :D

    SvaraRadera
  2. Nej det är tufft med köpstopp. Men Jag ska försöka hålla det ett tag iallafall.

    Jag hoppas också att jag kommer att tycka om den.

    Kul... får se om jag kan få tag på den lite senre då.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...