lördag 31 mars 2012

Månadsrapport: Mars 2012

 Läst i mars 2012;

Lola and the boy next door - Stephanie Perkins
Inte han! - Sheila O'Flanagan
Carrie - Stephen King
Vampire Academy, Frostbite - Richelle Mead
The Princess Diaries, Ten out of ten - Meg Cabot
Vampire Academy - Richelle Mead
The tiny wife - Andrew Kaufman
Hemsökt, Den fjärde dimensionen - Meg Cabot

Totalt lästa böcker: 8
Antal böcker lästa på engelska: 3
Antal böcker lästa på svenska:
5

Bästa boken var: Många väldigt bra böcker den här månaden. Gillade sista Princess Diaries och sista Hemsökt, men älskade The Tiny Wife och Lola förstås. 

Sämsta boken var: Hård konkurrens under mars, men det får nog bli Carrie av Stephen King. Den var egentligen inte dålig, de andra böckerna råkade bara vara bättre.

Sammanfattning av månaden: Tycker månaden har varit lite seg. Läst många väldigt bra böcker, men har varit mycket på jobbet så har inte hunnit läsa så mycket som jag har velat, tyvärr. Men blev ändå 8 utlästa. Skulle gärna ha velat läst fler, men har helt enkelt inte hunnit.

Planerar att läsa i april: Mycket dystopier, då det blev temat som ni röstade fram att jag skulle läsa. Kommer bl.a. att läsa The Maze runner av James Dashner och Divergent av Veronica Roth.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att läsa, ska lägga upp min snart med! Förresten, blev så inspirerad av dina inlägg om O'Flanagan så har köpt fyra böcker på Tradera som jag hoppas faller mig i smaken :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att jag har inspirerat någon. Hoppas du kommer gilla dem!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...