lördag 31 mars 2012

Ny bok för bokbyte.

Jag vet inte om jag har sagt det förut, men nu säger jag det. Science fiction är nog ingenting för mig. Köpte ju den här främst för det galet snygga omslaget. Började läsa men insåg rätt snart att nää, jag orkar inte läsa en sån här typ av bok. Har aldrig gillar rymdskepp och böcker eller filmer som utspelar sig i rymden. Gäsp. Så därför tänker jag byta bort den här boken. Det är tråkigt för jag älskar som sagt omslaget, men det här får nog bli en bitter erfarenhet av att man inte alltid ska döma boken efter omslaget.

Byter alltså bort en splitterny "Across the universe". MEN! Jag är lite kräsen, jag byter inte mot vad som helst. Jag byter bort den för att jag inte vill ha böcker i hyllan som jag aldrig läst/vill läsa, men jag byter endast mot andra böcker i lika fint skick och böcker som jag verkligen vill läsa!

Men hör av dig om du är intresserad av den här boken och du tror att du kan ha något som jag är intresserad av. (Ni vet nog ungefär vad jag gillar vid det här laget.)



4 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja testa läsa den och jag kan byta den mot antingen Glashuset, Döda flickors dans eller Hundar hus och hjärtans längtan.
    Alla tre böcker i toppenskick!
    Fick hem två rx av Hundar hus och hjärtans längtan igår så den boken är i toppenskick!

    SvaraRadera
  2. Attans då. Har redan alla de böckerna. Men kanske en annan gång.

    SvaraRadera
  3. Jag är intresserad av boken! Är den inbunden? Du gillar chick lit och jag har dessvärre inte så många chick lit inbunden. Annars kanske jag kan byta två pocket mot en inbunden. Vi får försöka få till ett möte när jag kommer ner till Stockholm ;)

    SvaraRadera
  4. Den är häftad, alltså inte inbunden. Men helt ny.
    Ja, jag gillar chick litt, men egentligen ännu mer fantasy och young adult novels! Och lite feel good. Har svarat på ditt mail också.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...