söndag 18 mars 2012

Saknad snabbredigering.

Min blogg går inte längre att snabbredigera. Sjukt störande! Vart har den lilla pennan under inläggen blivit av? Nu måste jag gå in och redigera via utforma. Det är ju värsta omvägen.

Verkar dock inte vara den enda med detta problem. Bildbubblan har samma bekymmer.

Har till och med försökt att skapa en ny blogg för att se om snabbredigeringen dyker upp i den nya mallen, men icke.

Någon som har samma problem, eller ännu bättre - en lösning på problemet?

6 kommentarer:

  1. Mina pennor är också borta! Men jag har inte en aning om varför eller hur..... Och på gadgetarna har symbolerna för redigering också försunnit, skumt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. För mig med. Skitskumt. Varför???

      Radera
  2. Ja skitirriterande! Väldigt dumt! Va fan håller Blogger på med!? Först ändrar dom captchan till nått jättestörigt och nu detta... inte ok!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet. Skitkonstigt! Men skönt att det inte är min mall det är fel på.

      Radera
  3. Mm riktigt irriterande, men mitt verkar komma och gå lite som det vill. Har varit borta i flera dagar o sen fanns dem helt plötsligt under gadgetarna idag o.O Strange. Märkte för övrigt idag att det inte längre går att få större bokstäver i inläggen än "normal" nu :(

    SvaraRadera
  4. Vad är det som händer? Skitkonstigt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...