lördag 24 mars 2012

Tema på bloggen.

Jag har länge velat köra med olika teman på bloggen, men det har aldrig blivit av. Såg det först hos bl.a. The Readables och även nu hos Schitzo-Cookie som också ska börja med det.

Jag har ju just nu köpstopp, men då jag snart har läst ut så många böcker jag måste läsa ut innan jag får köpa någon ny, så tänkte jag att nu är ett utmärkt tillfälle att sätta igång med en ny grej här på bloggen. Nämligen att börja ha olika teman. Detta kommer pågå under varje månad med start i April. Lagom till nästa bokinköp. Jag kommer även att börja göra lite videorecensioner istället för bara vanliga recensioner. Men det får bli i mån av tid.

Så nu är frågan, vad ska jag ha som första tema? Omröstningen är öppen tills dess att det är dags att göra nästa bokbeställning.


  • Spöken
  • Steampunk
  • Dystopier
  • Drakar
  • Fairy tales
Omröstningen avslutad.
Vinnande tema: Dystopier

2 kommentarer:

  1. Jag röstar för steampunk!

    PS de stavas Schitzo-Cookie med "sch" ;)

    SvaraRadera
  2. Okies... vi får se vad som vinner. Är nyfiken på i stort sett allt, haha.

    Just det ja. Nu när du säger det så såg det ju lite konstigt ut.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...