onsdag 21 mars 2012

Påsktävling!

Dags för ännu en utlottning. Vill passa på att ge många chansen att vinna eftersom jag själv aldrig lyckas vinna någonting. Jag funderade ju på om jag skulle byta bort eller lotta ut den här boken redan i min senaste Bookshelf tour-video. Egentligen vill jag inte bli av med den här boken eftersom jag ÄLSKAR författaren, men det känns som ett misstag att läsa den på engelska när jag har alla andra böcker av samma författare på svenska. Därför lottar jag nu ut den istället. Kan ju vara kul att vinna en helt ny bok också. Boken är den här:

Så ta chansen och vinn en superfin, ny bok av en fantastisk författare.
Utlottningen pågår fram till den 5 april. (Skärtorsdagen)
Skriv en kommentar att du vill vara med i utlottningen och lämna mailadress så att jag kan kontakta dig om du vinner. Skriv ett inlägg på din blogg och du har 2 lotter.
Som vanligt behöver du bo i Sverige för att kunna vara med och tävla. (detta p.g.a fraktkostnader)

Tävlingen avslutad!

16 kommentarer:

  1. Jag är med.
    Andilove(at)hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Jag är med :D
    klara[at]michaelson.se

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med :) nannsann(at)hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är med!

      jana.rosell(at)live.se

      Radera
  4. Hej!

    Jag vill vara med i tävlingen.
    Jag tipsade även om den på bloggen: http://jenny.jennytranslation.com/2012/03/24/nellons-bokblogg-har-tavling/

    jenny[at]jennytranslation.com

    SvaraRadera
  5. Jag är med!

    m_gadell(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med! Jag har skrivit om det på bloggen också;)

    vynne97[at]live.se

    SvaraRadera
  7. Vill gärna vara med :)


    liberlibriblogg@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är ocså gärna med :)
    karinirisamelie@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med!
    nilmablogg@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är med!
    Här är inlägg om tävlingen: http://gummistovlar.blogg.se/2012/march/tavlingstips.html
    Mejl: bokbloggen[at]live.com

    SvaraRadera
  11. Jag vill vara med:) weroniqa_zimone@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är med och tävlar :)

    Mail: CaarolineJ@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Är med! :)

    Inlägg på bloggen:
    http://bookmuppets.blogg.se/2012/april/tavling.html#comment

    eitf.99@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är med! Inlägg på bloggen finns här: http://recenzion.blogg.se/2012/april/tavlingar.html#comment
    Min mejl: recenzion[at]live.se

    :)

    SvaraRadera
  15. Jag är med! :D
    chocolateball97[at]hotmail.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...