tisdag 27 mars 2012

Vilka böcker ska jag läsa?

Då var temat för april valt. Ni röstade fram dystopier.
Så nu är frågan: Vilka böcker ska jag läsa?
Kommer att köra en omröstning här med. Jag har dock redan valt tre titlar som jag redan råkar ha hemma. Hjälp mig att välja de andra två.

Här är alternativen. Är själv väldigt sugen på det första alternativet! De böcker jag kommer att läsa blir alltså de två som får flest röster.


  • Wither - Lauren DeStefano
  • The knife of never letting go - Patrick Ness
  • Delirium - Lauren Oliver
  • Matched - Ally Condie
  • Blood red road - Moira Young
  • Shatter me - Tahereh Mafi

Omröstningen är avslutad.
Böckerna ni röstade fram är Delirium av Lauren Oliver och Wither av Lauren DeStefano eller The knife of never letting go av Patrick Ness. Men eftersom de två sista fick lika många röster valde jag Wither av Lauren DeStefano då det var den bok jag själv var mest nyfiken på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...