fredag 20 april 2012

30 days of books - Day 18.

Jättelänge sedan jag postade något inlägg i 30 days of books-utmaningen, så nu tyckte jag att det kunde vara dags.

Day 18 – A book that disappointed you.


Svaret får bli Libba Brays Beauty Queens. Den var en besvikelse, visst var den rolig ibland - men nej jag blev ändå besviken på den... eller inte besviken på själva boken utan mer besviken på mig själv för att jag inte gillade den typen av humor och därför inte riktigt kunde uppskatta boken så mycket som jag hade velat.


Se resten av svaren på frågorna i utmaningen här.

4 kommentarer:

  1. Har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna boken En sån där vidrig bok där mamman dör, det skulle vara jättekul ifall du var med :)

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att du inte gillade den... Tycker ändå att den verkar lysande och klickar nog hem den så fort den släpps i pocket :)

    SvaraRadera
  3. Var nog inte min typ av humor riktigt helt enkelt. Men för de som gillar sånt så är den nog skitbra!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...