söndag 8 april 2012

Bokbyte.


Tänkte höra om någon är intresserad av att byta till sig någon av dem är böckerna? Egentligen vill jag inte byta bort dem, för att jag tycker att de är så snygga! Men känns inte riktigt som de var i min smak, tyvärr. Beauty Queens läste jag ut, men känns inte som något jag vill läsa om.  Allison Hewitt is trapped går väldigt segt, så jag vet inte riktigt.

Därför tänkte jag höra om någon skulle vilja byta till sig dessa, men som ni vet sedan tidigare är jag extremt kräsen med vilka böcker jag kan tänka mig att byta mot. Brukar inte bry mig så mycket med gamla böcker, men de här är helt nya och då tycker jag ju givetvis att det ska vara någorlunda rättvist. Beauty Queens är inbunden och Allison är häftad. Kanske kommer behålla dem, men tänkte iallafall höra om någon skulle vara intresserad.

Är du intresserad, lämna en kommentar. Gärna med vilka böcker du kan tänka dig att byta. Men, ja - jag byter endast mot YA-litt i riktigt bra skick!


4 kommentarer:

  1. HAHAHA!!! Lugn. Jag har ju inte bestämt mig ännu.

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha båda plus Across the Universe :P Så det är synd att jag inte har mer eng böcker att byta bort.

    Men åker till stockholm på tisdags som sagt, och verkar som om du ändrar dig vilka jag ska byta mot hela tiden. Så bestäm två sv mot din eng Across the Universe så tar jag med dem!

    SvaraRadera
  3. Det blir Jag, Robot och Hundraåringen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...