söndag 1 april 2012

I min bokhylla: E

Dags för nästa inlägg i utmaningen: I min bokhylla. Denna gång är det dags för bokstaven E.
Hittade ett helt gäng böcker på denna bokstav.

Först hittade jag dem här. Hela Shopaholic-serien av Sophie Kinsella. Nästan hela serien finns recenserad under "Läst/Recensioner".


Sedan dem här:

Extremely loud and incredibly close av Jonathan Safran Foer (en läst ännu), Eclipse av Stephenie Meyer och Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon.

 En förtjusande man av Marian Keyes, En oväntad semester av Marian Keyes, En liten hattaffär på hörnet  av Marita Conlon- McKenna och En dag av David Nicholls.

En rätt rejäl hög måste jag säga. Visste inte att jag hade så många böcker på E. Glatt överraskad!

4 kommentarer:

  1. det här låter som en tjusig utmaning! nu ska jag kolla vad du har på de andra bokstäverna, känns som ett nytt sätt att se på vad man har i hyllan.. kanske hakar jag på!

    SvaraRadera
  2. Gör det! Det är rätt kul!

    SvaraRadera
  3. Det här var en hel hög med kända böcker! En hattaffär tyckte jag var väldigt mysig.

    SvaraRadera
  4. Jepp! Jo, jag gillade också den!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...